Sesja Rady Miejskiej. Zobacz proponowany porządek obrad - MojaKruszwica.pl



Na 29 listopada zaplanowano obrady XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Kruszwicy. Obrady rozpoczną się o godzinie 14:00 w sali OSP przy ulicy Niepodległości. Poniżej proponowany porządek obrad.



Proponowany porządek obrad:
1.  Otwarcie  obrad  XXXVIII sesji  i stwierdzenie  quorum.
2.  Wybór  sekretarza  obrad- podjęcie uchwały.
3.  Przyjęcie  protokółu  z  obrad  XXXVII sesji- podjęcie  uchwały.
4. Informacja  Przewodniczących  komisji o pracy komisji w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja  Burmistrza Kruszwicy o pracy w okresie  międzysesyjnym.
6. Odpowiedzi  Burmistrza  na interpelacje i wnioski złożone w trakcie XXXVII sesji.
7. Składanie  interpelacji  i  zapytań.
8. Składanie  wniosków i zapytań przez Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
10. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego na obszarze Gminy Kruszwica na 2018 r.
11. Podjęcie uchwały  w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzorów formularzy podatkowych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Kruszwica na 2017r.
14. Podjęcie uchwały sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kruszwica
na lata 2017 – 2030.
15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ryczałtowej stawki opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego oraz stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
17. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  składanej przez właścicieli nieruchomości,
na których znajdują się domki letniskowe.
18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
19. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Kruszwica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi   podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
na rok 2018.
20. Podjęcie uchwały w sprawie  wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie udziału
w wysokości  1240/1547 części w nieruchomości oznaczonej numerami geodezyjnymi jako działki 162/6 i 162/7 położonej w Kruszwicy (obręb 2) przy ul. Ignacego Kraszewskiego
i ul. Powstańców Wielkopolskich.
21. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia od Polskich Kolei Państwowych S.A. prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Kruszwicy przy ul. Lipowej wraz z prawem własności posadowionych na niej budowli.
22. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu przyległego do ulicy Cmentarnej, Folwarcznej, Działkowej i Cichej w miejscowości Kruszwica.
23. Wolne wnioski i zapytania.
24. Zamknięcie obrad sesji.
Share on Google Plus

About Przemysław Bohonos

    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 komentarze:

  1. O jakiej nieruchomości jest mowa w punkcie 21?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelam w ciemno, że chodzi o mini-park, który jest obok dawnego dworca. Jeszcze kilka lat temu działka ta należała do PKP. Nie pamiętam by w tej sprawie coś się zmieniło, ale sprawdzę to.

      Usuń
  2. Panie Redaktorze czy możemy spodziewać się jakiejś rzetelnej informacji na temat rozbudowy urzędu? Z tego co pisano wcześniej oddany do użytku miał byc juz dawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Zwykle nie odpowiadam tutaj, ale zrobię
      wyjątek. Informację na ten temat staram się systematycznie publikować.
      Rozbudowa urzędu powinna zostać oddana do użytku już dawno, daty i informację
      o przebiegu znajdzie Pan/Pani na naszej stronie-proszę szukać w wyszukiwarce.
      Bieżąca sytuacja była opisana kilka dni temu. Firma Am-For niestety nie
      chce mi odpowiedzieć skąd wynikają tak fatalne opóźnienia.
      Z informacji jakie uzyskałem od urzędników wynika, że
      minął pewien okres w umowie, który pozwala na to aby współpracę
      z firmą zakończyć, co zapewne skończy się sprawą w sądzie. 15 grudnia firma Am-For ma zostać wyrzucona z placu budowy.

      Usuń
    2. Chyba, że do 15 grudnia firma cudem prace zakończy. Jednak jest to mało prawdopodobne i osobiście w to nie wierzę.

      Usuń
  3. Śmieci drożeją? O ile i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym więcej już wkrótce na naszej stronie ;) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Kadencja podwyżek. Warto zrobić zestawienie o ile od wyborów podrożały śmieci, woda, ścieki, podatki i pensja burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym radził przemyśleć temat ryczaltu rocznego od domków letniskowych. Placimy ponad 100 zł na rok a z domków korzysta sie tylko ok 5 miesięcy i to przeważnie tylko weekendy. Śmieci według harmonogramu odbiera sie 1 - 2 razy w miesiącu i to w tygodniu. Za co mamy wiec płacić skoro śmieci i tak wywozimy ze sobą do pojemników przydomowych. Druga sprawa to dlaczego mamy płacić za śmieci w dwóch miejscach? Jestem mieszkańcem tej gminy i tu place podatki oraz opłatę za śmieci, to dlaczego jeszcze mam płacić za wywóz śmieci z działki skoro nikt tych śmieci ode mnie nie odbiera tylko zabieram je ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy planowane jest podniesienie podatku od nieruchomości? Może odpowie jakiś radny, jeśli oczywiście posiada wiedzę na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. w przyszłym roku czas rozliczeń więc jak radni z burmistrzem znacząco podniosą nam podatki i opłaty za śmieci to się ich wymieni:).. ale planują nam likwidację panującej ordynacji wyborczej więc czeka nas rok niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowni radni i ty Panie Burmistrzu. Może w ciągu roku nie bardzo budzicie nasze zainteresowanie, ale decyzją podjętym na tej sesji przyjrzymy się z uwagą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Burmistrz zamiast unieważnić przetarg i ogłosić nowy będzie rękoma naszych (bez)radnych zwiększał pulę środków, a co za tym idzie podnosił opłaty. Proszę porównać ile mieszkancy płacą np. w Barcinie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe będzie uchwalenie budżetu na 2018. I kolejne zadłużenie gminy. W 2017 o 6 mln zł, a 2018 o dalsze 3 mln. I tak lekką ręką.

    OdpowiedzUsuń